Okej inte lönt att skriva sista inlägget i...

Okej inte lönt att skriva sista inlägget innan man lagt sig. För det finns alltid små tankar som surrar i skallen. Jag har haft lite ångest de senast kvällarna jag gått och lagt mig. Ni vet sån där jobbig och nötande känsla som inte riktigt vill försvinna. Antar det beror på att min hjärna ständigt går på högvarv, just nu gör den. Det är mycket som händer i livet just nu, samtidigt som det känns som om vissa saker i livet inte rubbar sig. Det finns så mycket jag vill ska hända, kom igen nu! Det år dags nu! Det MÅSTE hända snart, jag är redo för 2012 och det ska bli ett händelserikt år. Det har jag bestäm och från och med 1 jan ser vi inte bakåt på allt tråkigt som hänt. Då ser vi framåt och positivt på allt! Ja jag gör iaf, hoppas ni känner likadant. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0