On a plane to London!

Hej sötnosar!

Då ska jag förhoppningsvis snart sitta på planet påväg till LONDON! Tro mig, det ska bli fruktansvärt mysigt och jag är säker på att jag och fina mamma kommer ha det fantastiskt! Nu närmar det sig julafton med stora steg och det är så himla mysigt! I år ska vi som alltid fira hemma hos pappa, den enda skillnaden detta året blir att jag får stanna över. Normaltsätt brukar jag ju åka hem på kvällen, men det är lite svårt när man bor 17 mil bort. Tror inte direkt att någon lär orka köra mig hem;).

Ja och då tänker ju självklart ni att man kan köra själv, och det kan man ju. Fast inte om man tänkt dricka galliano hotshoots! Vilket dock innebär att jag och mamma mus måste inhandla det nu när vi är i London, men det är det lilla!

Hoppas ni får en fantastisk start på den "riktiga" julveckan, så hörs vi av! Å Ja, detta är ett tidsinställt inlägg, det är liksom min grej;). SÅ har ni något att läsa under tiden jag är borta. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0