Bara sådär

Mellan allt tv tittande så somnade John i sovrummet, och jag som ändå sovit igen en del missade timmar kände att jag kunde hamna här..igen. Så det gjorde jag!

Kola är kelig och sitter i knäet samtidigt som jag skriver inlägget, Keddy står och krafsar på mitt ben och Pink sitter i fåtöljen bakom mig. Nästan alla är samlade, himla mysigt!

Jag måste bara berätta en himla rolig sak! Min blogg får fler och fler unika besökare för varje dag! Jag tycker det är såååå roligt! Känns mer peppande att skriva både oftare och mer saker när man vet att någon faktiskt läser den! Innan dess var det lite vemodigt och otroligt segt och inspirationslöst. Men inte nu! Tack för att ni står ut med mitt meningslösa dravel! Ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: johanna

:D Din blogg är super bra!

2011-02-11 @ 08:35:39
Postat av: Alice

Tack så mycket Johanna :D

2011-02-11 @ 10:47:37
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: Jensalvilde

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-06-13 @ 08:52:39
URL: http://jensalvilde.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0