Brrr!


Kom nyss hem från en liten promenad med vovvarna! Shit, det är inte någon värme ute precis och ändå tror jag det var betydligt mildare ute idag jämfört med de tidigare dagarna. Då kände jag inte ens mina fötter när jag kom innanför dörren!

Gick ner mot Dammfri idag också, vågar mig inte direkt på att närma mig havet på grund av all blåst! Så jag och killarna trallade omkring där bland de söta små husen. Trevånings lägenheter eller fyravåningslägenheter. Det ser så mysigt ut! Alla har de söta små trädgårdar som är välskötta och ja, det ser så otroligt mysigt ut! Detta påminner mig också om att jag vill flytta till en bostadsrätt snart snart snart! Jag är så trött på att bo på 8:onde våningen i ett hus där man här när någon tänder eller släcker lampan ovanför eller under.. Ja eller kanske två-tre våningar ner! Det är en uppgift jag har under 2011. Att skaffa en bostadsrätt på något mystiskt vis. Helst ska jag ju vinna på Lotto ;)

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Det löser sig...snäckan! Vi har ju pratat om det...ett antal ggr! :)

2011-02-18 @ 07:35:20
Postat av: Alice

Ja men lättare sagt än gjort =)

2011-02-18 @ 10:37:47
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0