Ehööööööm!



Så låter jag när jag harklar mig ungefär var femte minut. Jag är redan trött på att sitta hemma! Suck! Jag som skulle gått på spinning idag =( Aja. Som jag sa till Michaela, träningen är tillbaka SENAST på måndag och på tisdag boxas vi igen! Sen tänker jag inte bli sjuk mer på ett bra tag! Så seeegt!

Har ätit lite sushi med mamma, druckit rött te och druckit glögg. Ja alltså glöggen var den sista från julen och även det mildaste i alkoholform jag har som jag ändå kan tycka är hyfsat okej tre på eftermiddagen. Jag måste få bort alla hemska och räliga bacilusker i halsen. Jag vill ju vara frisk!

Aja, nu ska jag ner en snabb runda med bebisen. Sen är tanken att sova, men det mest troliga är att jag fastnar här eller på facebook och lägger upp hundra olika och ganska så onödiga saker. Bara så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0