En trasig toa och hål i väggen

Jag är färdigtvättad och ventilations"gubbarna" har varit här. Rätt skönt att de lyckades ta sig hit ganska tidigt så jag slipper sitta inne hela dagen innan jobb. Räcker med att jag ska sitta inomhus på ett svettigt gym i sju timmar.

Såhär fint ser mitt badrum ut efter de att gubbarna var här:





Alltså, en trasig toasits och ett hål i väggen. Den stackarn ställde sig visst på toasitsen och snubblade till. Ett knäckande och toasitsen och ventilationspluggen var trasig. Givetvis får jag nytt, men tills dess kommer det vara lite kallt om rumpan att gå på toa!

SKa strax käka lite frukost och vid elva tiden tänkte jag och Keddy bege oss ut i snön! Ja tro det eller ej men det snöar... igen! Aja, vi får bara hoppas på att det inte lägger sig!

Ha en underbar dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0