England

Nu får jag en såndär Englandlängtan igen.. Det är ganska så konstigt med tanke på att jag bara varit där två ggr i mitt liv. Antar att det är en del saker som sätter sig stenhårt i skallen.. Tydligen har England gjort det på mig. SÅ därför ser det faktiskt ut som om jag ska fira min födelsedag där.. eller ja möjligtvis en dag efter eftersom det är helg då. Något jag absolut ser framemot något kolosalt! Dessutom ska den troligtvis firas med mina engelska vänner! Kan nog inte bli bättre! Men änsålänge är det två månader kvar. Fast tiden springer iväg så det kommer snart vara dags! Yeeey!
Funderar även på att ha något för mina underbara vänner härhemma också så klart! Kommer dock bli antingen helgen innan eller helgen efter. Kanske till och med två veckor efter. Jag har några planer inför det också men jag är inte helt säker på att det faktiskt går att genomföra :P Men jag hoppas! Det hade varit sååååå mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0