Fredag

Sådär, nu känner jag mig lite mindre  stressad. Jag var hemma hos pappa tidigare än vad jag själv trott och Kola verkar må mycket bättre än förut. Så jag kan slappna av lite nu, ett tag i alla fall innan jag ska iväg och jobba i eftermiddag!

Jag ska äta lite paj med pappa innan jag sticker, så jag slipper tänka på mat innan jobb. Ingen lång kväll idag så jag ska nog överleva på paj och lite goda mackor! Kanske rpgkakor om pappa hinner handla innan jag ska iväg.

Gårdagen med John var supermysig. Vi käkade thaimat från Tamnackthai och kollade på The Kings speech. Fast vi såg aldrig klart filmen för vi blev så trött haha. Sen åt vi upp cupcaksen jag gjorde inför vår Alla hjärtans dag. Vi kombinerade dem med ischokladsglass! Å tro mig, det var riiiiktigt riiktigt gott! Absolut något ni måste prova om ni inte gjort det!

Nu ska jag vara lite social, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Johnnymarianne

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-09-12 @ 15:46:39
URL: http://johnnymarianne.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0