Frisördags!



Idag var jag verkligen uppe med tuppen... Johns klocka börja ringa vid sex och jag kunde inte somna om. Jag försökte i en timme, men ikke sa Nikke... För mycket saker i skallen. Just nu lever jag i världens soppa så lite sömproblem kanske inte är så konstigt just nu.. Men allt löser sig, på något sätt!

Hursomhelst så ska jag till frissan nu klockan tio. Ska bli såååå skönt! Håret är inte klippt sedan maj förra året, så det närmar sig ett år snart. Å det hade inte gjort mig något om inte topparna börjat klyva sig och jag inte längre kan ha någon frisyr. Så nu ska det bli fixat för året.. Nja en gång i alla fall, kanske blir det fixat två ggr detta året om jag inte vinner mycket på Lotto!

Efter frissan ska jag upp en sväng till mamma och snacka lite. Det behövs ibland! Vi får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0