Godmorgon vänner


Vaknade till för en tio minuter sedan, utvilad och pigg! Känns inte som det finns någon mening med att bara ligga och försöka somna om. Så jag gick upp, och nu ska jag alldeles strax städa lite innan Johanna hinner hit vid ett :) Här behövs städas så det ska bli sååå fint här :)

Känns alldeles underbart att vara ledig i helgen, vet inte helt säkert vad det blir av det hela idag. En mysig middag med John blir det i alla fall och kanske bio eller bowling? Vi får se helt enkelt. Många timmar till den underbara kvällen.

Kanske blir dte en träning på friskis idag, kaaanske Josefines pass. Får se sen vad klockan blir och om Arlinda ska med, för jag tänker inte stå och skämmas helt ensam. Är inte helt 100 % på att jympa är min grej, men kanske. Har man aldrig provat så vet man inte.

Nu ska det städas, ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0