Helt igen

Min och Keddys promenad blev på en timme. Vi träffade en annan hund , Kaxe som vi hade sällskap med hela rundan nästan. Ganska skönt att gå med någon annan ibland, men ack så kalla mina små fötter blev!

För en liten stund sedan kom vaktmästaren och fixade en ny toasits:



och en ny ventil:



Så nu är allt här hemma helt igen. Jag som trodde jag skulle få sitta på en kall toasits några dagar! Otroligt skönt att slippa!

Det enda som återstår av dagaen nu är jobb. Ska strax börja göra mig iordning och jag ska packa min lilla plastpåse med träningskläder och dylikt för ett träningspass under lunchen. Känns som om det är lika bra när jag ändå är där. Fast kroppen börjar bli lite småstel efter cirkelfysen igår!

Sen måååååste jag införskaffa mig en träningsväska... Det går inte med plastpåsar varje gång, och dessutom brukar jag glömma hälften av de viktiga sakerna ändå! Helt hopplöst! Så det ska jag nog försöka fixa imorgon innan jag åker ner till pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0