Helt klart favoriter

Måste bara visa er mina absoluta favoriter mär det kommer till skor. Lite udda men ack så underbara och sköna! Dessutom har inte alla människor i stan sånna här:



Visst är de väl underbara? Just detta paret har jag nog bara haft sen jag var 16 eller något. Ett annat par är kvar hemma hos pappa ( helt underbart att bara hoppa ner i dem om man ska ut i trädgården snabbt eller något). Som ni ser så har mina vackra änglar tappat färgen lite, och just därför funderar jag på om jag kanske ska införskaffa mig ytterligare ett par. Kan ju se om personalen på träningsvärket märker att jag såfall har två olika par att skifta mellan. Det var mina trätollor som gjorde att de la märke till mig i början ;).

Nej, så ett nytt par kanske absolut kan bli aktuellt? Jag tror nog det! Ska faktiskt börja spana runt nu.. Inte för det är väder för dem än men kanske snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0