Inte mycket sömn



Det blev inte så mycket sömn inatt. Trött var jag och det hade varit såå skönt att bara få sova ut lite och vakna hyffsat bra idag. Men så blev inte fallet.

Jag harklade mig så mycket igår att när jag väl skulle sova och var trött som en sten.. Vaknade jag av segt, äckligt slem som satt precis i svalget.. Hostade upp det, sen samma sak igen... Nästa gång vaknade jag med tårar i ögonen, tydligen finns det någon konstig connection med halsen och tårar. Upp, dricka rapsolja (jag vet det låter äckligt, men det bästa jag kom på), men tyvärr samma sak lite senare.

Om jag skulle ha somnat vaknade jag av att jag fick Johns arm i skallen eller ja bara av det där underbara sega slemmet i halsen. Jag vet ni tackar för informationen om mitt slem och att ni säkert uppskattar allt mitt gnällande... Men man får gnälla när man är sjuk! Så det så!

Nu ska jag äta lite, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0