Kråkan Alice

Feber är skit, halsont är skit och att låta som en hes gammal kråka och nästan hosta ut lungorna är inte kul. Å ändå har jag bara varit sjuk sedan igår. Suck. Ja jag vet jag är gnällig men det var länge sedan jag faktiskt var så pass dålig att jag inte orkar ta mig någonstans eller göra mer än att vila. Dessutom klättrar jag nästan på väggarna redan!

Jag ringde Friskis för en stund sedan å sa att jag inte kommer imorgon så hoppas någon kan vara snäll och hoppa in! Jag behöver nog vila imorgon också och sen hade jag tänkt jobba resten av helgen, det borde ju vända nu när jag legat febrig och skit.. Håll tummarna. Förlåt alla underbaringar på Friskis, men ni vet jag ställer upp en annan gång för er <3 Å ring om ingen kan hoppa in!

Äh, nu ska jag vila igen.. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0