Min söndag såhär långt

Idag vaknade vi ganska tidigt, redan vid nio. Upp pussa John hejdå, prata med mamma och på min och vavvarnas nya morgon runda. Det är ju så hiiiimla kallt numera och blåser, så att gå ner till Limhamnsfältet som ligger precis vid havet känns inte speciellt lockande. Så istället går vi på andra hållet. Vi går genom Rönneholmsparken och förbi Bladins, sen fortsätter vi över gatan och går hela Ängdalavägen ner och följer man kröken så kommer man tillbaka till Köpenhamnsvägen som vi korsade förut. Tillbaka genom Rönneholmsparken och sen är man hemma. Tar cirka 40 min, helt okej i denna kalla blåsten! En tant som visade oss den i början av veckan, hon kallade den för Ängdalarundan. Passar alldeles utmärkt tills det börjar bli vår igen!

Blev lite senare frukost idag eftersom jag fick ta tag i tvätten idag. Frukosten bestod av gröt och ett ägg. Behöver bygga upp med lite bra mat innan jag ska ner på gymmet och svettas! För idag ska det svettas och den ska rinna ner för pannan på mig! Oh yes!





Å glöm inte att boosta upp med vitaminer och fiskleverolja såhär års! Det håller dig frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0