Morning morning!



Ganska så nyligen vaken! Kanske lite piggare än igår, men någonstans inne i knoppen är jag fortfarande sjukt trött haha! Hade så svårt att somna igår kväll/natt trots att jag varit vaken sedan sex på morgonen. Men sen lugnade allt ner sig och jag kanske somnade runt två tiden.

Jag vet inte alldeles säkert vad denna dag ska erbjuda, men lite kärlek ikväll med bad och skumpa. Innan dess ska jag nog hänga med mamma lite, och hinna med ett Indoorwalking pass! länge sedan jag var på ett sånt nu så det är dags!

Just det, jag ska hinna tvätta en del grejer också! Men ja, jag har maskinerna hur länge jag vill så det blir i min egen takt! Ha en trevlig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0