Ovishet

Sådär, färdig jobbad för kvällen. Friskis har blivit hyfsat lugnt på kvällarna numera. Ett tag i Januari fick man knappt ut motionärerna när vi stängde, men antar att många nyårslöften brutits redan. Men givetvis finns det även de superduktiga som är kvar ;)

 

Sitter just nu och lyssnar på Sash!, underbara låtar. Men favoriten är trots allt ändå den här , man får fortfarande lite gåshud när man hör den!

 

 

 

Snart dags att gå och lägga sig, trött som tusan idag. Men lite kluven för om jag ska sätta min väckarklocka eller ej. Jag skulle ju egentligen besiktiga en bil men ägaren vägrar höra av sig, så ja vi får väl se om jag blir väckt inatt. Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ha en underbar dag gumman, jättemysigt och kul att jobba med dig igår!

Massor av kärlek <3

2011-02-17 @ 07:16:58
Postat av: Alice

Tack så mycket söta du! Så mysigt vi hade det igår!

Ha nu en underbar semester! Å fundera över vad vi sa igår ;)

Kärlek <3

2011-02-17 @ 09:41:00
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0