Right here with me



Klickar ni på bilden så kommer låten upp (Spotify)

Sitter och lyssnar på Brandi's underbara låt Right here (Departed), underbar låt. Texten är också helt underbar. Får tankarna att snurra runt i skallen, vilket kanske är mindre bra. Just nu är det inga glada tankar.. Men med lite bra musik så ska det nog ändras. Därför älskar jag musik! Alltid passand vare sig man är glad, ledsen, förbannad eller bara vill vara. Humöret blir ALLTID bättre med lite bra musik!

Håret blev superbra! Zeki tog inte för mycket, inte för lite, han tog alldeles lagom! Helt underbart och endast för 270 spänn vilket jag tycker är rimligt för en klippning. Så alla tips som låg på 400-500 spänn fick jag tyvärr strunta i mina kära vänner. Men tack ändå! Om jag vinner på Lotto ikväll så kanske det blir en dyrare klippning nästa gång ;)

Ibland tror jag att jag är otroligt oförstådd.. Jag vet inte om jag är otydlig på något sätt eller dålig på att förklara saker. Jag vet inte, jag tycker jag gör allt så klart man bara kan. Men ändå räcker det inte till. Aldrig.. Nästan så man ger upp att försöka, känns inte som det tjänar någonting till. Men ja.. Det heter också skam den som ger sig, eller hur?

Hoppas ni har en underbar onsdag! Nu ska jag fundera på vilka äventyr jag ska hinna med innan spinningen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0