Underbart från Halens





Den första klänningen till vänster har jag varit såååå sugen på länge! Men med tanke på att det snöade senaste för några timmar sedan känns det väl kanske inte så aktuellt. Sen jumpsuiten här nere till höger... Alltså jag är så oootroligt sugen på en sådan! Men jag vet att jag MÅSTE prova en/den först för att se om den passar mig. Att vara storbystad är inte alltid positivt! Jag kan inte riktigt ha saker och ting som är sladdriga för då ser jag nästan gravid ut istället... Det räcker att jag gör det när det faktiskt ÄR dags för en bebis.

Men ja som sagt.. Underbart från Halens. Mest frestande är ändå en jumpsuit.. Undrar om de finns i någon butik nära?

Kommentarer
Postat av: Alice

Mina fina beskrivningar på VART bilderna låg stämde inte för att jag har en smal blogg.. sry för det :P



//A

2011-02-22 @ 22:17:33
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0