Work out

Ja, var nere på gymmet för någon timme sedan, och idag gick det också underbart bra! Trodde nästan jag vant mig vid alla pass jag springer på, men jag måste erkänna att lite traditionellt gym är alldeles underbart ibland! I like!



Inte någon speciellt bra bild, men jag bjuder på den ändå!

Känns som om jag kommit in i träningen ganska så bra nu igen. Ni såg väl bilderna jag la upp igår? Jag har ändå gått ner ganska så mycket i fett. Ja även kilona har rasat, men det var innan jul. Nu börjar musklerna byggas upp och då går man upp lite igen. Precis som det ska vara!

Förutom att jag nu blev förkyld förra veckan igen, så har jag hållt mig ganska så frisk de senaste månaderna. Tror mycket beror på bra kost och vitaminer. Eftersom jag är vegetarian måste jag ta tillskott för att inte missa viktiga ämnen som ni som äter kött får i er dagligen.



En annan viktig sak för att hålla sig frisk och kry, ja så gott det går i alla fall, är att äta bra mat. Jag vet med mig själv som ibland har en mycket mycket lat och tråkig sida... Hur lätt som helst bara kan beställa hem mat såsom pizza, eller kanske köpa med mig en veggiburgare eller ja... Annat skit som inte bör ätas varje dag :P

Så i princip varje morgon och eftermiddag trycker jag i mig några knäckebröd. Givetvis är det husmans knäckisar som är billiga och tillräckligt fiberrika ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har visst samma frukost! Älskar husman!

2011-02-16 @ 00:15:24
Postat av: alis

Vi har visst samma frukost! Älskar husman!

2011-02-16 @ 00:16:21
Postat av: Alice

Haha underbart :D

2011-02-16 @ 07:44:17
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0