Work work work..

Sitter på jobb nu och har varit här sedan halvtvå. Tog ju bussen hit idag men dessförrinnan gick jag en bra bit till busshållsplatsen. Lite blåsigt och kallt men jag överlevde. Det funkar, men jag måste erkänna att jag saknar min bil =(. Förhoppningsvis kommer både den, mamma och vovvarna hem ikväll! De är alla efterlängtade!

Mår lite bättre nu, men tröttheten sitter kvar så det får nog bli lite gym på lunchen istället för cirkelfysen. Vågar mig inte riktigt på den om det skulle finnas något skit i kroppen. Så vanligt hederligt gym, lite cross lite cyekl och sen är vi klara! Fast det dröjer några timmar till än :)

Nu ska jag jobba lite, har ju hela sju timmar kvar.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0