Bloody sunday

Festandet igår var hur trevligt som helst! God mat och trevliga människor! När jag kände att spriten tog övertaget så satte jag mig inne hos Vigge någon timme, funkade hur bra som helst, hoppas bara inte han tyckte jag var ivägen för allt spelandet :P



Idag har det varit en riktig bakfylledag. Jag klarade mig i och för sig ifrån den där hemska huvudvärken man får ibland, eller känslan när man vaknar på morgonen att man faktiskt INTE vågar röra sig... Risken finns ju att illamående eller spyor kommer farande. Å det slipper man ju helst... Men som sagt jag hade turen att slippa detta idag. Men tröttheten och ömheten i kroppen har funnits där hela dagen. Men äh, smällar man får ta när man har trevligt dagen innan, och när man inte är van vid spriten längre!

Imorgon ska jag sova ut, städa och tvätta. Det ser ut som ett riktigt bombnedslag varit och härjat under natten. Så det är bara att bita ihop och fixa fint =)

Nu ska jag fortsätta datanörda mig, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0