=)



Jaha då var det kväll igen.. Tiden springer iväg fast jag inte hunnit med allt jag tänkte. Blev lunch med Eva-Marie och mamma på Vegegården och en tur inom Dalaplan. Sen har jag plockat bort allt julgranspynt så när John kommer ska granen ner på gården. Sen var julen bortstädad för denna gången!

Blev ingen träning idag, har ganska ont i benet eller i höften.. Undrar vad tusan det kan vara? Jag tror bestämt jag varit för flitig på gymmet denna veckan, så det fick bli en extra vilodag! Men imorgon kör vi gymmet igen! Hoppas det är bättre då.

Veckan som kommer känns faktiskt lite jobbig. Den känns så full på något vis. Mycket jobb och absolut ingen helg =( men ja, det blir ju bra pengar av det och tur man har trevliga arbetskamrater. Annars hade det varit ääännu tråkigare. Fördelen när man jobbar på gym är att man håller igång sin träning som man ska i alla fall ;P

Matplanerna blev nyss ändrade så.. ja jag sitter väl här och häckar ett tag till! Hörs sen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0