Fredagsmys!

Nova Lund besöket gick hur bra som helst. Jag och Johanna hittade lite grejer var, kanske mest jag i och för sig. Av någon mystisk anledning kan man inte lägga upp bilder i inlägget.. Numera heeelt normalt för blogg.se. Ruskigt irriterande, men ni får se bilder imorgon om det fungerar då!

Hursomhelst så hade jag och Johanna en trevlig shopping och en trevlig fika på Nova. Massa mysprat!

När jag kom hem så messa jag Michaela att jag nog inte pallade träna idag.. Men att vi troligtvis ses på bodybalance imorgon vid tio! Men vi hann ses innan! Det blev lite kaffe hos Michaela och sedan tog vi oss en liten promenad. Himlans mysigt! Och imorgon är det fest! Yeeey! Mysmysmys!

Men nuuu så ska jag lägga mig framför tv:n med John!

Ha så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0