Godmorgon

Har varit uppe i lite mer än en timme nu. Det känns verkligen lite extra att gå upp tidigt på helgen, men å andra sidan är det också dessa dagar jag tjänar bäst. Så det kan väl helt klart vara värt det.

Sov ganska dåligt inatt. Ibland finns det för mycket saker som yrar runt i skallen och dessvärre en del ständigt återkommande på ett eller annat sätt. Hade det bara varit bra saker hade det varit trevligt.. det har jag ibland också. Men just den här saker är verkligen verkligen INTE bra. Suck. Men men... Sånt är livet. Så pga sömsvårigheter så blir det en otroligt lugn och skön kväll idag ahde jag tänkt mig. Kan behövas ibland.

Btw, benet blir bättre av att jag tränar! Det kom tillbaks lite liiite idag men det är absolut mycket bättre gentemot hur det var för en vecka sedan.. Jag hade verkligen SVINONT då!

Nej, nu ska jag snoka runt lite innan det är dags att öppna!

Ciao!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0