Har som vanligt lite svårt att somna, fast...

img_6214 (MMS)

Har som vanligt lite svårt att somna, fast jag är trött. Vet inte riktigt varför faktiskt men som ni säkert läst tidigare har det varit så de senaste veckorna. Tankarna surrar runt som ilska bi i skallen på mig. Det finns så mycket jag vill göra i livet oh just nu står jag och stampar på samma ställe. Jag vill verkligen flytta. Jag har velat det ett tag typ sen första året jag bodde här. Jag vill så gärna bo i en bostadsrätt och få måla som man vill, spika som man vill ja göra som man vill. Jag är trött på hyresrätter nu.. Sen vill jag resa. Jag vill sjunga för allt vad livet bär, men ja tids nog kanske? Men hemskt gärna i år. Drömmar är underbara, fast det är dags att börja fånga dem nu. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0