Inget man glömmer

Efter en trevlig promenad och lite köksstädning blev jag såå irriterad för några minuter sedan. Att skratta bort något som hänt och känts som taggar i hjärtat gör man bara inte. Jag vet precis hur jag ska tolka saker och ting utan att någon behöver förklara sig och jag vet precis hur landet ligger. Jag är sårad och det går inte att fixa. Speciellt inte nu och troligtvis inte heller sen. Men jag har lärt mig att man aldrig säger aldrig. Men om inget annat inom den närmsta framtiden.

Människor gör en del val i livet. En del väljer att göra på ett sätt medan andra gör på ett helt annat och i vissa fall kan det bli fel på vägen. Alla är vi mänskliga, men att inte veta när man gör fel och envisas med att påstå sig ha rätt fungerar inte för mig. Inte i min värld. Då avstår jag hellre, så enkelt är det. Livet är svårt som det är ändå och mår man dåligt av något är det bästa att undvika det. Mitt nyårslöfte för 2011 och det tänker jag helt klart hålla.

Hoppas ni andra har en trevlig måndag, jag fårväl fortsätta med städningen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer bli bra hjärtat! Det är bara att höra av sig om du behöver prata!

2011-01-31 @ 17:36:58
Postat av: Alice

Tack söta du! Det uppskattas verkligen <3

2011-01-31 @ 23:35:22
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0