Inte som planerat



Jaha, ännu en dag som inte alls blev som den var planerad.. eller ja inte alls ska jag ju inte säga för den är ju inte slut än. Men ja, så blir det ibland och tydligen har mitt liv bestämt sig för att leva jävel med mig och se till så allt blir så svårt som möjligt. Men vi går mot ljusrae tider så det ordnar sig säkert av sig själv.

Var på Ö o B och inhandlade städgrejer och billiga hygienartiklar och lite dentasticks till mina små underbara vovvar. Både deras tänder och deras andedräkt behöver dem.. Å ni skulle se deras miner när de såg den prasslande påsen!

Lagar lite pasta just nu och snart ska det städas lite och plockas undan innan det är tvättdags. Sen förhoppningsvis blir det ett litet avbreck i tvättningen när Michaela är klar med allt hon skulle göra, och så beger vi oss ut på promenad =) Då får John ta hand om tvätten ;-)

Äntligen matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0