Jahapp



Då var det söndag igen.. Jag är uppe 1½ timme innan jag ens skulle gå upp. Men det kan bli så när man har mycket i skallen på en gång... Känns som om jag lika gärna kunde öppnat idag också. Men så bra är det inte, jag jobbar stängning idag också.

Känner att detta kommer bli en trött dag. När humöret inte är på topp blir allt lite jobbigare än vanligt, men jag klarar mig säkert igenom dagen.. Jag klarade igår. Sen är i alla fall helgen slut, jag jobbar imorgon också och sen är jag ledig några dagar. Jag behöver det. Ska åka till bokskogen någon gång i veckan med bebisarna. Där rensar man skallen bra och hundarna får bra motion och nya spännande dofter.

Hoppas ni har en trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0