Räkningar



Sådär då får jag bo här i en månad till och använda internet och telefon el m.m.. Hatar verkligen att göra räkningar. Sjuk ångest för att göra det varje månad. Egentligen vill jag dra ut på det, men jag vet också att det inte kostar mindre att dra ut på dem en dag till. Så lika bra att köra samma dag som pengarna kommit in! Så nu var det gjort för denna gången.

Var en sväng på Rusta med mamma tidigare. Hon skulle ha panelgardiner till köket och jag skulle väl egentligen inte ha något. Men klart blev det nagelutsmyckningar, när man ska vara lite extra fin! Sen käkade vi och ja nu är jag hemma, har gjort räkningar och ska ta en liten promenad med hundarna. Ikväll är det spinning som gäller, får se om jag blir lika genomsvettig idag som igår ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0