Snaaark

Känns som om förkylningen nästan är borta, men trött är jag. Å sen ska jag till jobb lite tidigare idag än vad som var tänkt men lika bra. Jag gör ändå inget vettigt innan dess så jag kan lika gärna tjäna lite extra pengar.

Ska käka lunch med mamma vid tolv tiden, sen snacka lite skit å ja vila mig innan jobb helt enkelt. Sen mailade jag Malmö högskola ang. uppropet den 17e, jag står som tredje reserv i två grupper och frågade om det kanske var någon meningm ed att jag dök upp på uppropet då. Men än har han inte svarat. Hoppas han gör det idag så jag vet vad jag ska och inte ska.

För övrigt känner jag mig lite förvirrad. Har inte en susning om vad som ska hända i mitt liv. Jag drömmer om hav och gröna skogar, men det är ingenting som löser sig själv. Känns som om det är dags att ta tag i livet en gång för alla. Men vart ska jag börja?

Aja, tänkte bjuda på min nuvarande favoritlåt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0