Tidigt tvättmorgon

Var uppe så tidigt som tjugo i sju imorse för att tvätta. Så kan det gå när man är för trött på kvällen för att faktiskt göra något vettigt under tvättiden man hade då, men det fick räcka med att träna då :P

Så till straff blev det en tidig tvättmorgon. Rätt skönt att ha det gjort så tidigt, för hela dagen försvinner inte som den gör om man tvättar från tolv eller fem. Har det sista i torktumlarn nu sen ska jag göra mig redo för en sväng ner till pappa. Ska försöka hinna med håret, så man kommer någonstans påvägen liksom. Jag skulle ju egentligen varit hos frisör och vara fin i håret redan. Men färgningen hinner jag i alla fall denna veckan sen får frisören bli nästa!

Ikväll ska jag på PSI med John, ska bli skoj! John har bara gått på vanlig boxning så vi får väl se om han tycker detta är okej. Jag tycker det är svinball i alla fall!

RPM igår var också riiiiktigt skönt! Älskar när man känner att svetten droppar ner från pannan och i nacken. Då känns det verkligen att man tagit i! Tur Michaela fick med mig på det för annars hade det dröjt :P Om jag förblir ledig nästa onsdag kan det mycket väl vara ett RPM pass till ;) Trots att jag ahr ganska ont i baken sedan igår :P



Lite nostalgi sedan man tog studenten, snart 4 år sedan. Läskigt att tiden går så snabbt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0