Tyngande tisdag



Vädret är ungefär lika tungt som min skalle, och nej jag är inte bakis. Huvudet har gått igenom en hel del känslor de senaste dagarna och som jag skrev tidigare har jag kommit fram till bra beslut. Allt som får mig att må dåligt hör inte hemma i mitt liv och det visar sig på ett eller annat sätt. Så nu kan jag bara se framåt och se det positiva i allt. Ibland tar det bara lite tid att inse vad som hör hemma och inte.

För att få tankarna på annat ska jag till Ikea med mamma en sväng idag, äta lite och slänga lite skit från lägenheten. Sen hem och sova något litet innan PSI ikväll. Idag är boxningen absolut nödvändig! Måste bara se till att få i mig lite nyttig och bra mat tillräckligt långt innan, annars finns risk för svimningar.. Å det slipper vi mer än gärna.

Skulle egentligen tvätta idag men jag känner inte alls för det, får se när jag ska ner i garaget om där finns någon tid innan helgen annars. Jag behöver ta igen mig idag.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0