Underbara helg

I högtalarna ljuder just nu Rihanna med S & M, underbar låt. Den är nog bra en eller två dagar till i alla fall :P

Gårdagen var underbar! Tidig träning, födelsedagsfixande till födelsegrisen Michaela, god lunch på tanmnack thai eller hur det stavas och filmtittande innan vi för en gångs skull skulle iväg på varsitt håll innan utgången. Jag skulle fira Michaelas 23:e födelsedag och John skulle umgås med sina goa gubbar!

Underbar förfest hos Michaela igår, god dricka, god sallad och trevliga människor. Stämningen var absolut på topp. Bäst av allt var att vi alla drog till KB tillsammans! Hallå, hur ofta händer det att i princip ALLA sticker till samma ställe?! Underbart! Vi slapp stå i den långa och jobbiga kön eftersom jag jobbar där ibland och det tackar vi för! Tack Alex, tack Böna och Attila!

KB var super! Underbart att vara ute mellan varven faktiskt! Samtidigt som jag träffade min gamla Blackjack chef som jag jobbade för för något år sedan. Härligt att höra att man är välkommen tillbaka och att allt gammalt groll är glömt.

Musik var kanon, sällskapet på KB var suveränt. Frida var hemma från Stockholm så vi hade även fint dambesök med oss. Johanna och Hedvig dök upp, Ralle, Axel, Robin, Filip och en hel del gamla klasskamrater och gäster! Fan vad bra drag det var! Borde göras om oftare!











Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0