Vad är sovmorgon?



Nja jag har väl iofs sovmorgon t.o.m fredag men ja, vissa dagar önskar man att man kunnat sova längre. Men det finns alltid saker man ska oroa sig för och fixa så det kunde jag glömma idag. Men men.. sånt är livet.

Några trevligheter är i alla fall att jag ska träffa Sophie idag för första gången sedan  i somras! Vi ska ha hunddejt med Kola och Leon... Eller nja, kanske kompisträff låter bättre? :P

Sen ska det tränas lite gym idag, känns absolut mycket bättre i benet sedan igår! Lite stelt kanske men jag har nog lyckats sträcka någon konstig muskel som jag inte visste fanns :P. PSI:n får vänta tills torsdag när Michaela också ska med! Spännande! Så istället tar vi en promenad senare idag, var ju så trevligt sist!

Sen får vi se för utom allt detta trevliga vad dagen har att erbjuda.. lite god mat kanske? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0