Vart tog tröttheten vägen?



För 30 minuter sedan somnade jag nästan.. M;en poff sa det och nu sitter jag här klarvaken i vardagsrummet och datanördar mig. Men äh, vad gör det. Jag är ju trots allt ledig imorgon.

Gött träningspass idag efter jobb. Träningsvärk sedan igår har man väl, trappsen känns extra mycket.. Men det är okej, man ska känna att man faktiskt är igång igen. Riktigt riktigt riiiiktigt skönt!

Imorgon ska det städas undan i vardagsrummet, eftersom det varit täckt av skruvar och ställningar tidigare så har här inte blivit ordentligt rengjort på kanske snart två veckor.. Ja jag vet.. det är ruuuskigt äckligt men ibland blir det så. Inte mycket att göra åt. Sen kanske det bär av en sväng ner till pappa ,har inte varit där på snart tre veckor! Så ska bli skoj att hälsa på! Sen på kvällen kör vi indoorwalking och core igen. Skam den som ger sig!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0