Weekend!



Förutom att jag blev lite sådär småseg just nu har jag faktiskt sett fram emot helgen! Ska bli mysigt att umgås med dem man tycker om och festa till det litegrann! Märks att våren är på ingång, jag tittar ut ur mitt låååånga låååånga ide jag varit i sedan jag brände ut mig förra året. Så kanske har jag börjat återhämta mig igen? Å kanske är det dags att ta tag i livet och leva lite igen, det känns så. So watch out cause here I come!

Sovit kasst som ni kanske förstod på de tidigare inläggen jag skrev... Somnade i alla fall vid halv ett och väcktes vid halv tre av att hundarna ville ut.. De var säkert jättetrötta och törstiga efter den där 1½ timmes promenaden vi var på med Michaela tidigare under kvällen så de glömde väl bort det under kvällen och tyckte jag kunde upp och hoppa. Min stora fasa var OM de var kassa i magen igen.. inte kul att ha två hundar inom så kort tid som var det.. Men det var falskt alarm!

Vaknade av borrande och bankande typ vid halv åtta... Underbara renoveringar säger jag bara!

Blev hur som helst ändå ganska lagom, jag fick käkat och piggnat till innan PSI (power strike impact) och körde ett rejält och OTROLIGT gött pass! Yeeeey! Så nu är jag taggad inför de tre och en halv timmarna jag ska jobba ikväll! Sen blir det en massa filmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0