3,5 timmar

Jag vet inte om jag tycker denna arbetsdagen är speciellt lönt då jag bara arbetar 3,5 timmar.. Men å andra sidan ska ju Robin ha lunch så därför har jag ju fått denna korta tiden. Givetvis är det superskönt eftersom jag nästan har hela eftermiddagen på mig sedan att göra just det jag själv vill.

Idag blir det en tur ner till Ljunghusen med husdjuren. tror jag ska unna mig en rejäl promenad där nere i den underbara naturen. Joggingen får nog vänta en vecka till.. Jag känner av det lite lite i benet... Träffade dessutom nyss min sjukgymnast och hon sa att nu handlar det om att tänja. Jag har väl varit lite slarvig med det så jag får väl köra hårt med det så ska jag nog snart vara tillbaka!

Styrketräningen har gått bra nu i veckan. Visst är jag väl lite seg av mig.. Jag har ju trots allt nästan varit utan träning i två veckor. Men när jag väl är där går det bra! John har visat mig lite maskiner och ja de flesta är ändå repetiotion. Inte visste jag att jag hade sån koll på dem haha! Men saker att tänka på är alltid bra!

Min man är ju träningsnarkoman och för ett tag sedan tränade han för att bli bodybuilder. Men dessvärre var han med om en olycka på jobb förra sommarn som gjorde att han skar av bicepsenan. De missade den detaljen på akuten så han har haft ett rent helvete fram tills mars. Då han efter ett flertal egenintiativ hos läkarna fick konstaterat att muskelfästet var flyttat.. Han blev opererad då och nu tycks armen fungera mycket mycket bättre. Jag fortsätter att hålla tummarna för att den ska bli som tidigare, så han kan fortsätta sin dröm. Jag tror på dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0