En regnig onsdag i Maggan

Ja jag AR datanord, men vad tusan gor det? Jag ar pa helspann hela tiden pga av att jag sokt en del lagenheter! Jag hoppas och hoppas och hoppas att dar i alla fall kan vara en enda liten fin lagenhet till mig som jag kan fa som min egen! Jag ska ju trots allt bo dar i tre ar! Tips ar fortfarande valkomna saklart ellero m ni kanner nagon som ska flytta fran Halmstad!

Hursom helst sa har jag en bra semester. Idag regnar och blixtar det lite fran och till, tanken ar att vi ska ta oss in till Palma och spana runt och kanske shoppa lite idag. Fast vadret far garna bli iaf liiiite liiite battre! Annars lar vi bli dygnsura!

Blir nog ern hyfsat lugn kvall idag tror jag, men man vet ju aldrig sakert har :P Det ar det som ar sa harligt har borta! Imorgon ska jag se en kompis upptrada hade jag tankt, dock ar det ganska sa sent i natten men jag och mamma ska ha barhang innan sa vi ar pigga och vakna haha! Jag var sjuk forra aret sa jag orkade inte halla mig vaken da sa jag far ta det i ar istallet :)

Hoppas ni har det fantastiskt hemma! Ses om nagra dagar!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0