Fredag fredag fredag!

Sådär då sitter man på jobb som vanligt. Tiden tickar på ganska så bra idag och snart slutar jag och då är det seeemester en vecka! Wohooo! Imorgon vid den här tiden är jag troligtvis påväg till vårat hotell i Magaluf och ska njuta av att ha det varmt och skönt! Absolut något att se framemot!

Efter jobb ska jag och John åka ner en snabbsväng till Ljunghusen och lämna mina söta små husdjur som ska vara på kollo hemma hos pappa en vecka. Usch jag har redan seperationsångest :(. Men det kommer säkert gå bra det vet jag!

Ikväll ska det bli en middag med tjejerna, sista middagen vi har tillsammans innan vi splittras :( Så jäkla tråkigt.. Älskar er tjejer!

Efter middagen ska det mysas framför tv:n med John för sen ses vi ju inte på en hel vecka :(. Men jag är säker på att veckan kommer att gå fort! Som sagt, jag behöver en veckas semester som det ser ut nu ändå. Så jag ska ändå njuta även om jag kommer sakna många!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0