Hello from Magaluf!

Nar jag anda var tvungen att kolla ett viktigt mail fran Magaluf kandes det som om det var miiiinst lika viktigt att uppdatera bloggen forutom alla tidsinstallda inlagg sa Hej hej fran Magaluf! Idag ar forsta dagen vi haft ordentigt varme har, de tva forsta dagarna var det regn och moln. Men ni kan tro det varit varmt och skont anda! Eller tja.. det regnade ju och blaste ganska mycket igar sa lite kall blev jag men ah man ska inte klaga! Jag horde att ni darhemma bara hade 14 grader.. tihi ;)

Forutom en massa rundvandringar i bade Magaluf och Palma Nova sa har vi hunnit med en del trevliga besok pa treo och traffat alla underbara vanner och kanske dessutom skaffat oss nagra nya! Underbart! Mamma och jag sa igar att det kanns som om vi fortsatter dar vi slutade forra aret. Det kanns inte ens som om vi har varit ivag alls! Galet!

Dock har vi inte riktigt samma dygnsrythm som vara kara vanner som varit har nagra veckor mer an oss.. De sover pa dagen och ar vakna pa natterna.. Mamma mus vackewr mig vid atta nio pa morgonen. Sa tja ni kan val kanske forsta att vi ar lite nanniga vid deb har tiden!

Hoppas ni alla har det bra hemma! Hors SENAST nar jag kommer hem! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0