Holiday here I come!

Ja, för att ni inte ska tappa intresset helt för mig så kommer det ploppa upp en del tidsinställda blogginlägg lite då och då under veckan. Kanske, kaaaaanske det även kommer ett direkt från Magaluf ;P You never know! Däremot kommer ni eventuellt få stå ut med lite gamla och tråkiga bilder tills jag kommer hem, då kommer det nya I promise!

Om inget annat så känns det i alla fall som om jag verkligen valde att lämna Sverige under rätt vecka i sommar. Regn, regn och åter regn. Antar att alla ni som hatar sommarn är glada för det här typiskt svenska vädret? Tyvärr är inte jag det, eller jo kanske när jag jobbar. Då gör det liksom inget för då behöver man inte ha ångest över hur fint väder det är ute :P.

Hoppas ni slipper regn hela veckan och får lite mer sommar under tiden jag är borta!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: nicole

Fin bild! :)

2011-07-25 @ 12:09:00
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/
Postat av: Alice

Tackar :)

2011-07-26 @ 00:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0