Irritation

De senaste dagarna har jag börjat reta mig mer och mer på en del personer. Somliga mer än andra... Att man retar sig lite på någon ibland är en sak men när man retar sig på det mesta en person gör börjar man inse allvaret i det. Tråkigt att känna så, men så kan det vara ibland. Man kan inte fungera med alla alltid, hur mycket man än vill. Sen å andra sidan kan jag tycka att människor inte ska försöka sätta sig över andra när de inte har någon som helst befogenhet för det. Ingen anledning eller orsak för det, bara för att hävda sig själv kanske? Tragiskt i så fall. Men jag vet att det är så livet fungerar.

Aja, det var bara lite bitterhet! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom precis in på din blogg för att läsa min morgonrunda av alls bloggar och jag sitter själv och är så irriterad på

Vissa människors beteende.. Så jag förstår dig!! Är du ledig idag? Ur och sola såfall, jättefint väder än så länge :)

2011-07-12 @ 09:43:10
Postat av: Alice

Åh ja, man kan bli tossig på dem ibland!! Jag föredrar när människor är raka mot mig men det tycks inte fungera så idag.. Gah! Nej jag är inte ledig idag :( men jag slutar halv ett idag så direkt efter jobb sticker jag ner till Ljunghusen för att få ut all agression! Är du ledig själv tjejen? Hoppas på det så du är ute och njuter du med!

2011-07-12 @ 10:59:05
Postat av: Anonym

Precis folk måste lära sig vara raka och ärliga! Man vinner alltid på det!! Ja jag är ledig, vädret blev faktiskt riktigt fint nu!!

2011-07-12 @ 11:44:09
Postat av: Alice

Ja.. man blir så trött! Ja det gör man faktiskt, i det långa loppet iaf! Åh så härligt! Hoppas du är ute och njuter i det underbara vädret! Kram!

2011-07-12 @ 11:47:01
Postat av: chanette

SV: tack så mycket för att du tycker min blogg e bra som den e.. det värmer..



oj ja så som du känner idag har jag med känt.. jag jobbade en sommar på ett konditori. personal chefen var en liten 17 åring.. hon var yngst av alla. och jävlar vad hon trodde hon var nåt pga och hon körde med oss. men jag fick nog och gav henne en rejäl utskällning..sånt trams tolererar jag ikke

2011-07-12 @ 12:59:29
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0