J.lo nu räcker det!


Är det någon mer än jag som är så OTROLIGT trött på J.Lo? Alltså vart man än tittar så ser man hennes kända nunna! Vare sig det handlar om musik, läppglans eller tja varför inte rakhyvlar? Varför sitter hon inte i någon typ av jury? Ahh visst fan, det glömde jag! Det GÖR hon ju redan. Usch vad jag är trött på den vackra kvinnan. Hon syns överallt! Filmer, serier, omslag, reklamer etc etc.

Visst hon ser bra ut och hon är jätteduktig.. Men nu får det räcka! Hon är nog den mest kommersiella kändisen som finns för tillfället, å jag är trött på henne nu! Håll dig till musik och film, det räcker mer än väl! Även om jag tycker hennes senaste låtar börjar bli rätt så kassa de också.. Slutligen trillar man ner från toppen.. Eller är det bara jag som är så trött på henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0