Kända bloggerskor


När man sitter på jobb och inte har särkillt mycket att göra så förutom att sitta och läsa de vanliga bloggarna som jag läser så hamnar man lite då och då på lite kända bloggar. Allt detta kommer jag skylla på Cassandra och Josefine som har förgiftat datorerna på jobb med deras länkar.. 

Ja som ni vet gillar jag inte Kissie för fem öre. Hon är totalförstörd och lever i sin lilla bubbla. Jag hoppas hon vaknar så småning om.. Men mer gnäll o mdet tänker jag inte skriva då jag redan tillägnat henne ett helt inlägg här.

En tjej jag däremot gillar av de här kända bloggerskorna (jag har tyvärr inte bättre koll..) är Kenza. Hon är en jordnära och väldigt söt tjej. Hon har fattat vinken att det funkar hur bra som helst att bara vara sig själv. Hon kanske är lite för snygg så det kan väl vara det enda man stör sig på, men det är bara för man får lite ångest. Dessutom är det inte hennes fel att hon ser bra ut! Kul för henne :P. Jag är inte avis lovar... lite bara!

En annan blogg jag fastnat för som jag nämnt tidigare är BB-Vanessas blogg. Det tråkiga med den är dock att hon inte uppdaterar sådär superofta. Kändis eller ej men det är fruktansvärt tröttsamt att gå in på en blogg som aldrig uppdateras. Måhända att jag uppdaterar min för mycket, men hellre det än att se samma inlägg man redan läst dag efter dag.. En eller två uppdateringar om dagen hinner man väl med? Ja om inget hemskt hänt såklart!

En kul sak jag märkt när man bloggar och har en del läsare, det är att en del av dem som bloggar faktiskt börjar skriva lite som mig. Använda de uttryck jag använder. Jag märkte det för några dagar sedan när en tjej vars blogg jag läser lite då och då började använda uttrycket himlans i ett inlägg. Ja, jo jag vet att det inte bara är jag i hela världen som gör det och kanske har det varit en slump. Men hon har inte använt det tidigare och därför märks det att även hon är en läsare av min blogg. Ja en konstig uppmärksamning kanske men ganska så kul. Som bloggare vill man gärna veta vem som läser ens blogg, därför tycker vi det är kul med kommentarer då och då! Roligast är det att få kommentarer där man hänvisas till deras blogg eller hemsida. Man kan hitta så många andra roliga sidor och bloggar att följa på så sätt! Men bara ett litet avtryck kan göra en glad, anonymt eller inte! Alltid kul att höra vad ni läsare tycker om mina inlägg/åsiket/musik etc..

Det blev visst ett långt inlägg nu.. Om 45 minuter slutar jag och då ska det minsann vilas och has mysigt! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: maria

jag har faktiskt aldrig varit på kissies blogg.. för hon lär liksom inte läsa min.. haha, nä men vem fan e hon egentligen? har ju hört om henne i radio och tidningar och så men vem är hon? hur blev hon känd? do you know?



jag har sagt det innan: jag älskar verkligen att din blogg uppdateras tusen gånger om dagen! inte en tråkig stund här inte :)

2011-07-10 @ 12:47:00
URL: http://mariaaa.ratata.fi
Postat av: Alice

Då är det dags för ett besök MAria! Asså hon har bloggat några år och som jag förstår det blev hon känd för sitt provicerande från början. Därefter har hon blivit smal som en sticka, opererat in silikonbröst stora som vattenmeloner och ser ut som en levande manga figur.. Ta dig en titt :P



Aw så glad jag blir! Tack så mycket! Jag gör mitt bästa! Å du jag gillar din blogg också! Den är så originell!

2011-07-10 @ 21:41:35
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: maria

ååh, jag vet inte, jag drar mig för att klicka på hennes namn.. haha. men då vet jag.. så hon är med andra ord INGEN ;D men jag kanske tittar ändå..



tack själv, söta du! kram

2011-07-10 @ 22:21:12
URL: http://mariaaa.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0