När motionärerna är insläppta..

så sitter jag och läser bloggar. Förutom mina underbara vänner bloggar och Kissie och co så försöker jag faktiskt hitta lite nya trevliga bloggar! Idag hittade jag en supermysig blogg men underbara recept! Om ni missat den på framsidan så tycker jag ansolut att ni ska ta er en titt här. Tro mig, man kan hitta massor av underbara recept speciellt om du ska ha släktkalas eller liknande!

Jag läste ju som sagt Kissies blogg också.. Ja jag kan inte låta bli.. Dessutom vad skulle du själv göra när du börjar 06.00 på morgonen och alla sysslor är gjorda? Det händer inte speciellt mycket på FB precis.. :P Jag måste säga att jag gillade hennes enaste inlägg. Hon skrev lite mer som jag kan glra ibland när man är deppig och ledsen, fullt medveten om alla fel man har, då allt bara går åt helvete. Jag har faktiskt ändrat min syn på henne lite. Hon visade en sån där normalsida som vi alla har. Ingenting om viktnedgång eller festande som de andra inläggen oftast handlar om. Bra Kissie! Hoppas hon lyckas vakna till ordentligt nu, eller så var det bara en tillfällighet? Jag ska iaf med spänning invänta fler inlägg nu!

Jaha, då är det bara 1,5 timmar kvar till min fining Arlinda kommer in. Undrar ifall det finns fler bra bloggar man kan hitta under den tiden...


Jag vet jag sagt det förr, men mellan varven saknar jag mitt röda hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0