Puh..!

Sådär, då var lägenheten städad, Kola har varit ute på långrunda och det är äntligen dags för mitt första mål mat för dagen.. Jo jag vet att klockan är 13.14, men så är det när man har fullt upp. Jag och mamma mus åker till Mallis på lördag och städningen var ett måste innan jag beger mig. Kanske blir det en diskrunda till innan lördag men det kan ajg överleva med!

Börjar redan 14.30 idag.. Känns nästan lite onödigt att komma in då men å andra sidan har jag fint sällskap så det ska säkert gå hur bra som helst! Ska även passa på att träna på lunchen idag, ett ben och rump-pass kan vara på sin plats!

Nu ska jag fixa mig innan jag ska käka, hörs senare fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0