Saturday

Idag sov jag och John länge, och ni kan tro det var skönt. Hundarna var också trötta, kanske kände de av regn luften som siprade in genom fönsterspringan. Men när vi väl kommit upp var det en snabbtur med hundarna som inte alls uppskattar regnet, ge alla djuren mat och sedan bar det av till stadion för ett bröst och tricepspass!

John har sedan ett tag tillbaka lovat att visa mig alla maskiner så jag kan börja styrketräna ordentligt igen. Av någon märklig anledning så har jag heeelt kommit ifrån det, så det var dags att komma tillbaka nu! Å det gick bra, mest repetition idag, imorgon blir det lite rygg övningar och biceps. Ska säkert gå bra det också!

Kom nyss ur duschen och börjar göra mig redo för en eftermiddag nere hos päronen. Vi ska ut och äta och bara ha det mysigt. Jag, John och djuren. Underbart!


Toppen är hyfsat ny och absolut snyggare på än vad jag väntat mig!

Kommentarer
Postat av: Pia Cederström

Jasså! Du vet väl att mam har bra smak....eller? :)

Det mesta brukar gå hem....elle? hahaha!

2011-07-02 @ 14:30:38
Postat av: Alice

Haha jodå oftast så har du väl heelt okej smak ;)

2011-07-02 @ 15:35:35
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0