Soon soon soon

Ja jag vet att mina senaste inlagg kanske inte varit sadar superinspirerande eller spannande lasning. Det kan dock bero pa att jag faktiskt fortfarande ar pa semester och att en del av dem ar skrivna nagra dag i forvag.. de blir liksom inte riktigt lika bra da. Det ber jag om ursakt for. Jag ber ocksa om ursakt for att jag stavar som en kraka eller tja.. Ar man i spanien kan man inte stava battre, de saknar ju en del av vara bokstaver! :( Men vad gor det?! Jag far verka lite dummare an vad jag ar!

Fast jag lovade att inte fa flyttfeber pa semestern sa kan jag inte lata bli att vara nervos.. Mitt hem kanske snart ar borta.. Ja alltsa det jag kallade mitt hem i tre ar. Jag far angest av att tanka pa att so fort jag kommer hem, da ska det packas, kastas och flyttas saker.. Dock saknas en lagenhet i Halmstad an. Bast jag spanar och ser ifall dar finns nagra nya an..

Hors sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0