Stan, ösregn och friskis

Ja som ni såg i förra inlägget så var jag i stan med John och käkade frukost och tänkte göra en del fynd. Det är ju trots allt rea lite överallt.. trodde jag. Eller ja det är ju rea meninte tusan hittade jag något speciellt för det. En hoodietröja för 100 spänn var allt jag fann på rea. John fick ett par snygga shorts och däremellan vandrade vi mest runt!

Måste erkänna att mina nyinköpta sandaler är suuuperbekväma! Jag har känsliga fötter och normaltsätt så får jag skoskav men inte av dem! Loveley!

Om ett tag ska jag bege mig bort till friskis för att hjälpa Cassie stänga. Därefter ska jag laga paj till mig och min käre man <3. Myskväll! Eller ja om det inte öser ner en vända till ska vi nog ut och promenera lite å så innan, eller efter maten. Orkar jag så blir det en träning, annars tar jag det imorgon!


Allt detta för 49 spänn!

<3
Trackback
RSS 2.0